Thursday, April 13, 2006

Hm

Dana Radulescu, Job Center Manager Orange Romania a declarat: “Pentru Orange investitia cea mai importanta este in oameni, intrucat in viziunea noastra doar aceasta abordare ne poate asigura o dezvoltare pe termen lung. Consideram ca avem un rol important in indrumarea si formarea profesionala a tinerilor si de aceea am dezvoltat de-a lungul timpului o serie de programe pentru studenti: Scoala de Vanzari, Scoala de Marketing, School of Customer Experience, Scoala de Comunicare, programe de stagii de practica in Orange precum si seminarii pe diverse teme de orientare in cariera. Dintre studentii participanti la aceste programe multi sunt azi angajati Orange, ceea ce dovedeste succesul acestor initiative.”

articolul intreg aici

later edit:
am schimbat pana la urma si titlul, ca prea suna a "strugurii acrii"&stuff. de fapt ce vroiam sa zic: in ciuda faptului ca s-au dat peste cap cu noi sa ne faca experienta educationala cea mai tare din vietile noastre de pana atunci (si au reusit - incredibil de bine), si in ciuda faptului ca ne-au facut sa ne simtim ca cei mai destepti oameni, atunci cand a venit vorba sa actually hire us (ma rog, pe cei care s-au dus la interviuri, printre care din motive obiective nu m-am aflat), din cate stiu eu s-au dezis complet de toate promisiunile pe care ni le-au facut. Si ma intrebam: ce s-a intamplat din iunie cand am terminat noi cursurile pana in octombrie cand ne-au chemat la interviuri? Why didn't we fit the profile anymore?
Anyway, poate ca ar fi mai bine sa fim recunoscatori doar pentru ce s-a intamplat, si sa nu mai carcotim about ce nu s-a intamplat. Pana la urma ce-am castigat noi in timpul cursului e mult mai important ca un job intr-un call center.

No comments: