Saturday, April 08, 2006

Presenting maybe future Frau Lehrerin

Sau maybe future Frau preparatoare ;)
Da. Ma aflu in fata unei decizii usor trase de par, si anume daca sau nu sa purced in a ma face preparatoare la fosta mea facultate. A fost o mare intamplare cum am ajuns la posibilitatea asta, ceea ce ma face cu atat mai mult sa ma intreb daca nu e some kind of destiny la mijloc (buehz, that sounds lame ;). Nu e inca nimic sigur, de fapt nici nu stiu inca prea multe detalii..
Cel mai important este insa ca ma tot gandesc daca vreau sau nu sa fac chestia asta. Si intervin mai multi factori:
- pai in primul rand: sunt sau nu in stare sa predau ceva cu cap si coada unor oameni de aceeasi varsta cu mine - pot sau nu sa ma impun in fata lor? sau o sa ma trezesc cu tot felul de pilosi prosti, cum am avut si eu in serie, plini de ifose si de nesimtiri fata de tagma asta usor nefericita a preparatorilor si asistentilor universitari? si ce o sa pot sa le fac?
- pai in al doilea rand: pot sau nu sa rezist tentatiei de a nu scuipa in fata pe unii dintre fostii mei profesori, pot sa fiu in stare sa fiu in subordinea lor, trebuind poate sa le "propovaduiesc" aberatiile si lipsa de interes?
- mai pot eu vreodata sa zic ceva de tara asta ca e naspa si de sistemul asta de invatamant ca e complet idiot daca eu am avut acum sa zicem ocazia de a schimba poate ceva, sau macar de a incerca sa fac ceva, si n-am facut-o?
- am timp sa fac asta? :) ca ore sunt putine pe saptamana, dar oare cat te mai slugaresc in plus profesorii de la catedra cu diverse alte chestii?

Deci, a yes-situation or a NO-NO-God, NO- situation?

No comments: