Monday, May 08, 2006

Stuff

As avea mult mai multe chestii ca de obicei de scris, dar traiesc, as said, o lene legendara.. si cate-odata sunt prin oras si ma gandesc ca as vrea sa scriu despre nu-stiu-ce, si ajung acasa, ma pun in fata compului si.. LENEEE.. fff urat!
Si cred ca asta are ceva de-a face si cu faptul ca am vazut pe rand, cum tot mai multi nu mai scriu pe blog decat rar (sau chiar deloc), v. deea, boo, novac (but he's back, si ma bucur mult). Deci spirit de turma din partea mea, deci I have to get my own blog-life.

Anyway, as promised, sa va povestesc ce si cum.

Am fost la mare de 1 mai, la Vama Veche, cu swt, cu swt-mobilul, si acolo ne-am mai intalnit cu inca multi alti cunoscuti/prieteni. Am stat in gazda, aceeasi gazda de 4 sau 5 ani, care de la an la an gaseste noi metode de a ne tzepui intr-un fel sau altul. I mean, afacerea merge oricum (si-a construit anul trecut a treia cladire de cazare), deci ce sens are sa ai clienti multumiti, care sa se intoarca in fiecare an. Ca de intors se cam intorc oricum. Bleah, atitudine de kk. Dar sa revenim. (Fuck, this is going to be a long post :))

Nu stiu de ce (ba stiu, n-am mai fost niciodata la mare de 1 mai), ma asteptam la putina lume, totul idilic, oameni palcuri palcuri, totul perfect. Ceea ce ma rog. Naivitate ;)) Ce de lume..!

Am ramas, ce-i drept, cu imaginea-de-dupa ca totul a fost perfect. I mean, m-am intors superhappy, un pic nostalgica, insa plina de optimism ca vacanta mai mare o sa vina repede.

Cred ca ma repet, nu stiu exact de ce Vama are asa un efect asupra mea, dar de exemplu, rar am vazut un rasarit de soare mai frumos :) si o mare mai frumoasa. Si da, a fost al naibii de frig, swt vroia sa ma bata de-a binelea cred de cat ma plangeam, dar chiar nu mai conteaza.

Puncte negative: Bavaria (unde am vazut chiar si o gagica gravida dansand semi-dezbracata, so bloody cheap and awkward), toata mizeria care a ramas dupa ce s-au strans corturile (nu de alta, dar ma asteptam ca genul de oameni care merg la cort sa fie totodata si genul ca sunt in stare sa stranga fiecare macar dupa el sticle de plastic si alte junkuri), si cam atat. Restul (frigul de exemplu) erau independente de oameni, asa ca se pun :P)

Asaa.. si dup-aia ne-am intors in Bucuresti. Unde trebuie sa zic ca I'm enjoying de weather the way I never did :)) mi se pare caaald :P

Si back to "school". Proiecte, kkturi. Stres. De fapt nici macar nu stiu de ce naiba sunt atat de geekish incat ma mai stresez de scoala. E master, for God'd sake. Ma rog, I got over it..

Sii.. ce-am mai facut? Ah.. am fost si pe artur verona acolo, unde a fost semi-dragutz ca feeling, a lot of familiar people, dar all in all cam flop. Si iar jeg. I don't get it, am I becoming a curatzenie-freak?

Si am mai fost la biliard vineri, si am redescoperit cat de varza sunt si ca varza-ness la biliard is spreading ;)

Si diverse alte nimicuri.. ;)

Aaah.. si nihasa ma prezinta :) si ma nimereste :) initial n-am inteles exact ce vrea sa spuna, dar dupa un timp am fost gen "ahaaaa!" :) are dreptate, cred ca o sa mai treaca un timp pana o sa pot sa fiu pe blog 100% me in mod direct. deocamdata, mai pe ocolite, dar tot 100% ;)

3 comments:

nihasa said...

ma bucur ca te`am descris cat se putea de bine

Anonymous said...

Eu am preferat sa ma duc la mare pe 5, dupa marea agitatie cand tot orasul se muta la mare... a fost minunat, exceptand faptul ca localnicii se uitau la noi ca la zapada in august pentru ca nu mai era absolut nimeni... plaja era pustie si nisipul n-avea nici o urma de pasi pe el, doar gheare de pescarusi... n-as da vaam in mai pentru nimic! am si niste poze http://sunkissed.haos.ro/?p=67

Anonymous said...

"curatzenie-freak"...mai bine decat tine nu putea sa ma descrie nimeni. Love u, girl! Swt&Bubu, nu fiti gelosi :p