Friday, June 30, 2006

Personal shit



Nu stiu cum suna chestia asta, dar cred ca uneori sunt un om prea bun. Suna aiurea - adica nu bun - as in faceti-mi o statuie de suflet preacurat ce am, ci bun - adica imi pasa de ce simt cei la care tin, nu vreau sa sufere, nu vreau sa fie suparati din cauza mea, nu vreau sa fiu eu motivul tristetii lor.

Evident, tocmai m-am certat cu cineva. Am plecat fara sa zic "pa" si am mustrari de constiinta ca persoana cealalta ar putea ea la randul ei sa aiba mustrari de constiinta din cauza mea. Si chiar aveam dreptate, but I'm such a big sucker.

Imi pun insa intrebarea: de cate ori cand am avut senzatia asta de om rau, cealalta persoana a plecat din cearta cu povara a 5 minute de enervare.. si dup-aia nimic, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat?

Si eu fara sa stiu asta, tot trista si impovarata de ideea ca un om la care tin are inima grea din cauza mea, ca am facut ceva rau. Mda, I'm a BIG sucker.

2 comments:

Anonymous said...

hm, ciudat, ca si eu sint la fel, dar nu ma consider prea buna...dar e o chestie absolut normala sa-ti pese de cei dragi, cum sa zici ca esti fraiera fiindca-ti pasa de ei? daca nu pt ei atunci pt cine? de ce omul care sufera e considerat automat un fraier? doar fiindca e la moda si cool sa te doara-n banana de orice? asta e un fel de Vrajitorul din Oz cu fundu-n sus, din ce in ce mai multi vor sa nu mai aiba inima/creier/familie numai fiindca stiu ca e mai comod asa :-<

zuza said...

chiar m-am gandit dupa ce am pus postul de blog cat de aiurea suna sa zic despre mine ca sunt "prea buna" ;) ma gandeam la conceptul de "bun" undeva in zona lui "de treaba", I guess.
nu consider oamenii care sufera fraieri, si nici pe aia care nu sufera smecheri. ba chiar din contra, la ultima categorie. oamenii carora nu le pasa mi se par un fel de "rebuturi" sufletesti (ok, poate e cam mult spus), they are missing on so much in life ;)
si e normal sa iti pese de cei la care tii.. da' daca cei la care tii nu tin la fel de mult sau in acelasi fel la tine, si te inebunesti degeaba? si pana la urma conteaza daca ti se raspunde sau nu?
ma rog, a fost un post depresiv, starea respectiva a trecut.. others to follow ;))