Sunday, July 02, 2006

Jesus Christ Superstar la Arcub

Yeah you heard me right ;)
In seara asta am fost la premiera spectacolului la Arcub, acolo pe Batistei, in spate la Inter. A fost foarte foarte tare :D
Actorii sunt studenti la UNATC in anul 2, superdezghetati si talentati, multi dintre ei canta foarte bine, orchestra din cate am inteles e formata din studenti la Conservator, iar regia spectacolului e semnata de Adrian Pintea, care a si coordonat tot proiectul. Mai multe detalii aici.

O sa revin cu poze as soon as le descarca mtx de pe aparat, si va arat.
Dar mergeti oricum, muzica e geniala si trebuie sa zic ca am avut goose bumps de cateva ori. Le-a iesit foaaarte dragut :)

Reprezentatii mai sunt pe 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 si 19, la ora 19.00. Iar intrarea e gratuita.
Sa-mi spuneti daca v-a placut ;)

6 comments:

Skandalouz said...

Iuda e cel mai tare :p

Skandalouz said...

Well, l-am vazut si i've enjoyed every second of it :D Great performance si super soundtrack. :D

zuza said...

hehe, f bine ca ti-a placut.. intr-adevar muzica e geniala

Ovidiu said...

Dupa mine, "Jesus Christ Superstar" este cea mai tare opera moderna. M-am indragostit de ea cand am vazut prima data filmul. Iar Andrew Lloyd Webber chiar poate fi genial, cateodata...
Multumesc pentru veste! Ma voi duce...

zuza said...

Eu am fost azi a 3a oara :))
Ca sa nu mai vorbesc ca ascult si acasa prima varianta (aia din anii 70) zilnic ;)) am inebunit :P

Anonymous said...

Ce adresa de mail ai tu? As vrea sa te rog ceva... Poti sa imi dai un semn la mihai at musicblog punct ro, te rog ?