Sunday, December 03, 2006

Tagged

Am fost tagg-uita de boo :) who was very sweet to say what she said about me, si ma repet, simpatia e cat se poate de reciproca ;)) [I feel so corny, parca aud "love is in the air.. everywhere I look around.. lalala la laaaa..."]

Eniuei: am de ales 2 carti si trei oameni. Mai greu de ales cartile decat oamenii, pentru ca e ciudat sa alegi un numar limitat si atat de mic de itemi, mai ales intr-un domeniu ca literatura, muzica, filmul, arta (you try naming ONLY 2 favourite books, songs, movies, works of art! ;). Dar e un experiment interesant pana la urma, pentru ca se bazeaza pe o optica complet subiectiva, emotionala.


Asa ca o sa aleg mai intai "Flori pentru Algernon" de Daniel Keyes. E una dintre cele mai destepte si sensibile carti pe care le-am citit vreodata, tradusa absolut genial de tatal lui swt (si daca ati citit cartea intelegeti de ce zic ca e tradusa genial, pentru se vede cat de greu de tradus a fost). Are o poveste uimitoare.. si e singura carte la care am plans cand am citit-o. Povestea urmareste sub forma unui jurnal dezvoltarea si regresia intelectuala succesiva a unui barbat redus mintal pe nume Charlie Gordon. "Ciudat e ca marile adevaruri ale cartii le spune in felul lui candid, Charlie cel prost. De pilda ca e bine sa ai prieteni. Si ca e usor sa ai prieteni daca lasi lumea sa rada de tine". Foaaarte frumoasa carte..


Numarul doi e even harder to pick. But I guess ca o sa aleg "Bridget Jones". Nu stiu exact ce dovedeste faptul ca am ales cartea asta, dar imi imaginez cat de shallow voi fi considerata de unii din cauza ca am ales tocmai asta of all intelectual things in the world - but in the end this is me :)
Bridget este THE chick of our times. Incercam sa-mi dau seama cu ce nu ma identific din ea, din pacate gafele sunt la ordinea zilei si pentru mine, I did have a severe tendency to pick all the wrong men (dar mi-a trecut, yes!), da - am momente cand exagerez si cu mancatul si cu bautul, etc etc etc. In ciuda tuturor defectelor ei, Bridget este completely loveable, e una dintre persoanele alea bune si calde.. iar cartea este fix genul pe care nu poti s-o lasi din mana, pe care poti s-o citesti over and over again si de care iti pare rau de fiecare data ca s-a terminat. E funny, e witty, e sensibila iar capacitatea ei de a te face sa relationezi cu Bridget e fantastica.

Asaaa. Iar acum, the people - I tag:

mtx - pentru ca e swt si pentru ca are gusturi bune in toate, ca sa nu mai vorbesc de the brains ;)

budro - pentru ca e departe si maybe he can use a decoy de la toate lucrurile care nu ii plac acolo unde e ;)

si cata - pentru ca a zis cu gura lui ca avem gusturi foarte apropiate si am observat for myself ca avem destule puncte comune ;) and because he's fun [dar nu stiu exact ce se intampla cu blogul lui]

So this is it for today :)

3 comments:

Cata said...

Nu prea am timp de el... Dar acum am onoarea, trebuie sa raspund la provocare.

Anonymous said...

i agree with the bridget part :D desi filmele au fost cam dezamagitoare..

zuza said...

nu stiu ce sa zic de filmele cu Bridget.. Renee e absolut minunata in rolul asta, iar prima parte mi-a placut chiar foarte mult.. a doua e mai trasa de par (SI mai trasa de par :P)