Thursday, January 18, 2007

5 secrete

Am fost tagguita de alta zu :) So here it goes:

1. Sunt complet necontrolata in a face complimente. Adica vad ceva ce imi place la altcineva sau mi se pare cineva dragut/frumos/destept, etc, then I say it out loud. E ciudat, pentru ca de multe ori am senzatia ca se ajunge la situatii usor jenante din cauza asta ;) Cele mai multe persoane nu prea stiu sa primeasca complimente, nu le cred sau au senzatia ca urmeaza sa le cer ceva dup-aia, ca am un interes. Well, no.. asa sunt eu ;)

2. Am zile cand sunt complet freaky about ordinea din jurul meu. Pana nu mi se pare mie ca totul e la locul lui, mi-e greu sa imi gasesc state of mind-ul din care sa pot sa dau randament. In contextul asta, ce ma enerveaza cel mai rau sunt sertarele si usile de la dulapuri intredeschise, atunci cand nu sunt toate la acelasi nivel. Yeap, I'm going slightly mad :P

3. Iubesc marea. Pe bune, o iubesc :) Nu exista loc unde sa ma simt mai relaxata ca la mare. Si nu e vorba numai de ideea de vacanta, de anumite statiuni, de mancatul constant la restaurant, de distractie, etc, e pur si simplu forma asta de relief care ma face mai fericita. Prima senzatie cand ajungi la mare si iti bagi degetele in nisip.. mrrrr :)

4. Sunt pofticioasa si gurmanda din cale afara. And yes, I should stop. La mine problema nu e cu dulciurile, as putea sa nu mananc ciocolata cu lunile.. Sunt innebunita dupa chestiile sarate, feluri de mancare elaborate, sosuri, branzeturi imputzite, mancare libaneza, chinezeasca..

5. I'm an excellent housewife to be :/ Nu e de rau, dar cred ca as fi preferat sa nu existe circumstantele din care sa ajung eu in postura asta. Yeap, gatitul, cumparaturile, curatenia nu mai au secrete pentru mine :)) Sarmale, piftie, salata de boeuf, name your thing, stiu s-o fac..

So, cam asta e ce mi-a venit in cap acum.. Nothing very juicy, but.. nah :P

Tagguiesc pe: mtx, skandalouz si andreea

2 comments:

Anonymous said...

Pot sa copiez primele 2 secrete de la tine? :)
La restul ma gandesc in noaptea asta...but, but, but...e greu! N-am crezut niciodata ca imi va fi atat de greu sa imi descopar...secretele.

zuza said...

da, si eu m-am gandit o gramada before i came up with all this junk ;)) nush ce naiba, nu ma puteam gandi la nimic.. si nu sunt deloc fericita de ce-a iesit :P