Monday, January 01, 2007

Post no. 1/2007

Sooo.. La multi ani! Happy New Year! Welcome to the EU! Fie ca... :P
I hope for a better year for all of us :)

A trecut si Revelionul. Iarasi sunt un pic overwhelmed de cat de repede au trecut sarbatorile (probabil si pentru ca stiu ca de pe 2 trebuie sa ma apuc rapid de treaba, si trebuie sa am inspiratie si randament la comanda.. ;). Macar anul asta nu m-am mai panicat atat de tare apropos de rezolutiile pentru noul an.. intotdeauna deveneam foarte edgy around this time of the year, pentru ca ma simteam obligata sa trec in revista tot ce-am facut bine sau prost, bun sau rau, etc. Anul asta mi-am cam bagat picioarele, pentru ca unele lucruri care s-au intamplat in 2006 mi-au lasat impresia ca oricum oricat ti-ai planui toata viata la marele fix, sunt lucruri asupra carora chiar nu ai nici un control. I know, it's a depressive post, cred ca e de vina faptul ca sunt nedormita si un pic mahmura (I swear, un pic! erstaunlicherweise :P).

Revelionul l-am petrecut in Expirat si mai spre dimineata am trecut pe la Ota sa pupam niste prieteni.
In Expirat a fost tare, ca de obicei (cred ca e al treilea an cand fac revul acolo), multi prieteni si cunoscuti, fiecare cu grupul lui de prieteni si cunoscuti, so it was one big happy family. Expirat feels like home anyway, it so rulz for that!
In Ota am ajuns pe la 6, cu un taxi nerevendicat de nimeni din fata Expiratului, iar petrecerea era cam pe terminate.. Locul mi s-a parut ok, sa zicem, pentru genul lui de loc, dar muzica nasoala rau, destui oameni dubiooosi, si ma rog, aiurea.. nu vreau sa intru in prea multe detalii ;)) Si biggest flaw, nu erau tigari de vanzare. Ce-i drept, de azi ma las [uhm well, poate one last cig, pe care chiar sa o enjoy ca pe ultima ;)] [vaaai, cat de a scuza proasta suna ultima fraza :|]
Then, pe la 6.30, cand am fost dati afara ca niste aurolaci (desi eram cei mai putin aurolaci de pe acolo, cred) am plecat spre casa cu swt pe jos, si am cam inghetat. But it was fun ;)) swt cam murrat :P incercand sa descifreze ruta pe gps-ul pe care il are instalat in mobil, cantand tot ce se poate cartman-style, etc :)) foooarte dragut :D 336 o statie, and then back home. Dush, salata de boeuf and other yumm yumm stuff, sleep.

Cand ne-am trezit, eram pe bune in 2007.. no doubt about it.. ;) Sa va bucurati de el!

No comments: