Sunday, March 11, 2007

Eddie Izzard - Dress To Kill


Eddie Izzard se autodenumeste "an executive transvestite" si face stand-up. Actually, Dress To Kill, care e inregistrarea unui show de vreo ora si jumatate din 1999, e cel mai tare stand-up pe care l-am urmarit pana acum. Da, mai misto decat Teo :P
Omul are un umor genial si foarte foarte destept, nepretentios insa.. si o mimica si un accent pe care nu poti sa nu le gasesti bestiale. I absolutely love the guy.
Se gasesc particele din show si pe youtube, dar va sfatuiesc sa il vedeti intreg, pentru ca anumite glume sunt reluate sau intercalate, and they don't make sense if you haven't seen it from the beginning.
Enjoy.. it totally rulz :D

poza de aici

2 comments:

Jen said...

eddie izzard e super tare! eu am vazut un show.. numai ca nu mai stiu cum se cheama. unul care avea loc in statele unite, oricum, ceea ce a fost foarte bine pentru ca explica poantele britanice pentru americani si le intelegeam si eu :D double the fun, pentru ca l-am vazut cu un prieten care a stat multi ani in anglia si cu care am purtat discutii interminabile pe tema slang-ului britanic pe care eu nu-l inteleg...

Corwin said...

Si uite cum pui tu oamenii pe "drumuri" noaptea :)