Saturday, July 21, 2007

Evenimente mai mult sau mai putin notabile din ultima perioada

Nu stiu daca a observat cineva, dar n-am mai scris de cateva saptamani :) zicea zoso de curand intr-un fel set de reguli ca orice blogger care se respecta trebuie sa justifice inainte de a nu mai scrie de ce nu va mai scrie, but screw that, probabil ca nu ma respect (ca blogger, fireste) suficient :P

Basically ce s-a intamplat a fost ca am plecat la Bran ("tara" mea, de acolo sunt bunicii, Dracula, si mai nou ziliarde de turisti si tiganie peste masura). A fost dragut, vreme in general buna si un pic mai putin calda ca in prea minunatul nostru Bukresh. Si acolo o furtuna complet dubioasa, in timpul careia stateam in patul meu de la mansarda si asteptam dintr-un moment intr-altul sa ma trazneasca direct in pat, sub patura. Nu ca mi-as fi dorit, dar asa de aproape se auzeau tunetele ;)

Which reminds me ca ma uit in ultimul timp la Nip/Tuck, am vazut deja primele 3 sezoane (deh, la Bran cam e plictiseala mare :P), care e destul de misto. Tras de par, da, dar complet vizionabil. Oameni frumusei, se intampla multe chestii, sex&violence :P DAR, chiar MAI interesant de atat este ca am descoperit ca joaca Monica Barladeanu intr-un episod, chestie de care chiar habar n-aveam. In rol de gorgeous bitch care fura organe de la oameni nevinovati. Sneaky Romanians, vorba larucai :))

Which also reminds me ca am tot vrut sa scriu un post despre alt serial pe care l-am vazut, tot complet vizionabil, with a most adorable Matthew Perry, Studio 60 on Sunset Strip. Desi de pe la mijloc incolo scenariul o cam da in prea multe, de nici nu mai realizezi la ce naiba te uiti, is this comedy, is this drama, is this something in which we just kiss our beautiful patriotic American asses.. [cata mai fraza, I should stop]... e un serial dragut si destept, ceea nu face decat ca sa fie perfect explicabil de ce americanilor nu le-a placut asa ca nu s-a turnat decat o serie. But anyway. Macar stii ca se termina in your lifetime :P

Asa, da. Si revenind. De la Bran m-am intors luni, pentru a merge marti la concert la Rolling Stones. Pe care desi il priveam cu oaresce scepticism il consider din punctul de vedere al showului formatiei superior chiar si celui de anul trecut al lui Depeche. Ok, recunosc, mie mi-a zis mai mult concertul lui Depeche. Dar asta de marti a fost mai tare. Ma intreb sincer cui si-au vandut oamenii astia sufletul sa arate si sa se tina atat de bine sau what the fuck they are on, sa stie si restul populatiei :P Eu cu vreo 10 minute inainte sa se termine eram deja terminata, si ajunsesem abia pe la 7 pe stadion, iar Jagger alerga de nebun pe scena lunga. Mi-a placut la nebunie felul in care a vorbit romaneste, nu ca sunt eu mare patrioata, ci pentru ca a facut sa para totul deosebit de natural si de personal. Toti cu un umor foarte misto, scena bestiala in toate felurile posibile, lumini, artificii, dat din solduri (Jagger), boobies si craci (Lisa cu rochia ei frumoasa si pantofii ieftini :P), mahmureala continua a lui Richards, super-super-tare all in all.
IN PLUS, am prins si o pana de la Ron Wood :D Yes, you can hate me. I rule :P

Organizarea e fost penibila, s-a scris pe toate blogurile despre asta asa ca n-o s-o lungesc. Cel mai rau m-a enervat in mod evident lipsa apei si ofilirea mea treptata precum si iesirea super greoaie de pe stadion. Parca eram o ciurda de vite. Penibil - si mai ales in special dupa o experienta tip B'estival. Acuma nah, bravo Emagic, shame on Events. Nici Vodafone n-au fost mult mai putin penibili, ca partener sau sponsor sau ce erau. Dupa ce ca era impanzit stadionul de bannere imense si stuff cu logo si slogan si rosu si ce mai vrei, din greseala se mai filma si proiecta si in timpul concertului cate unul dintre ele pret de prea multe secunde pe monitorul principal. Bueh. Nu mai zic ca trei milioane de BGS si as fi putut baga si un tanc cred ca in geanta la mine fara probleme. They barely checked what was inside, si nu mai zic ca am vazut diversi cu sticle de sticla cu bautura tare, sau sticle mari de plastic, sau umbrele, eu aveam saprosan.. deci clar, numai criminals pe acolo :P

I loooved the fact ca era plin de oameni de varsta 50+, m-a facut sa fiu mai optimista cu privire la felul cum poti sa ajungi dupa o anumita varsta. Nu dezinteresat, "contra pe distractie", prapastios, comod in your misery, cum mai stiu eu pe unii.. ;)

In rest, saptamana asta alergatura majora. Trebuie neaparat sa scriu cand ma intorc un post despre secretarele din SNSPA, cele mai dragute ever, si de fiecare data cand am interactionat cu ele. Foarte misto, jos palaria!

Maine plecam la mare. Nisipuri, Nessebar, poate Balcic si Vama la intoarcere. Weeee :D

Deci da, pot fi totusi si un blogger care se respecta, ca deh, acum va anunt ca ne revedem prin august :P

2 comments:

verde ursuz said...

Deci o sa stai pana in august la mare??? Foarte frumos! Eu m-as muta pe tarm daca as putea... Well, have fun!

Funky Monkey Accessories said...

luna august se apropie...:)