Sunday, August 05, 2007

How Mii is kinda lame :P

Pai de ce? Pai pentru ca mtx si-a luat finalmente Wii, pe care si-l dorea de foarte foarte mult timp, si dupa aproximativ 2 zile de jucat pe el am o febra musculara apreciabila la brate si spate. I mean.. bloody lame!

Dar da, fun. Fun fun fun! :D Nu va povestesc acum de Wii Sports (aha! macar exista cuvantul "sport" in numele jocului de la care ma doare tot :P), ca a facut-o fry demult si destul de in detaliu. Tot ce pot sa zic ca my favourites in acest moment sunt boxul (da, oricat de impotriva violentei as fi eu :P) si cred ca tenisul, desi ma pricep sinistru de prost la el ;).

Am avut parte de o sambata superdraguta, in care ne-am jucat si cu sor-mea irn si cu ciuly, care au decis intr-un puseu total de maturitate sa aleaga bunastarea mentala si distractia in locul chestiilor mai pragmatice si scarboase gen frigider si masina de spalat vase. Cred ca e fost cel mai tare exemplu de impulse shopping pe care l-am vazut vreodata, care a dovedit yet again cat de tare e sa ai un Mii pe Wii :)

Asa ca weee :D. Sa vedem noi dureri de toate alea cand om juca in 4 :P

2 comments:

IRN said...

:)))
ziua 1 de wii propriu, si ciuly s-a trezit la 7.30, iar la 11.00 cand m-am trezit eu, el era deja expert la tenis. M-am jucat si eu un pic, dar m-au lasat shalili si am luat un voltaren instead :D. La 19.00 a venit un prieten din Germania pe la noi si s-a jucat cu ciuly pana acum. cred ca urmeaza Godfather, ca am vazut pe youtube ce misto poti sa strangi de gat pe cineva cu nunchuckurile :))

Da. Am implinit 13 ani.

zuza said...

mi-e rau =))

that makes me.. 8? :)) prea tare!