Saturday, November 10, 2007

O sambata profund productiva

Ultimele 2 episoade din Grey's Anatomy
Ultimele 2 episoade din Nip/Tuck

S-ar putea sa mai urmeze din Desperate Housewives

Tort, porumb din conserva (imi imaginez ca arata a obicei demn de mila de copil sarman, dar il ador ;)), urmeaza sandwichuri la cuptor.. si toata ziua a fost o mancareala si o zacere totala.. groaznic si minunat deopotriva, prima zi de gen in a long long time, si trebuie sa recunosc ca I kinda enjoyed it :P bine, nici vremea de afara nu prea e cine stie ce inviting..

Imi pare chiar rau ca nu am mai scris lately, de work nu am chef sa scriu, in rest ar fi cateva chestii dragute de povestit, dar m-a luat o lene totala de propriul meu blog. De cacat, recunosc. I guess it's just a phase :) Imi revin eu..

1 comment:

Anonymous said...

grey's anatomy rules!!! nu stiu ce o sa ma fac daca nu-l mai produc oamenii aia importanti de la ABC :)