Saturday, February 02, 2008

Back


De fapt ne-am intors de la Frankfurt/Darmstadt de luni, dar a durat pana m-am motorizat sa scriu ceva, actually tot nemotorizata sunt ;))
Trebuie totusi sa zic ca a fost cea mai misto experienta work related de pana acum, treaba destula dar si loads of fun, mai ales ca a fost supertare ca a fost si swt mtx cu mine. Si m-a cam facut sa regret faptul ca la sfarsitul lui iunie proiectul e gata, finito, basta si unless nu mai pica unul urgent din cer pe care sa-l preluam o sa fiu iar on the market looking for a normal shitty job. I mean, are si asta dezavantajele lui, dar prea mici fata de avantaje.
Germania was great as always, nu simt nici un fel de instrainare cand sunt acolo, nu simt ca trebuie sa fac ceva ca sa ma adaptez. Bucuresteanca convinsa in continuare insa, chiar daca la intoarcere m-au cam lovit fara nici un fel de ifose brusc aparute mizeria de pe strazi, praful si gunoaiele. Eh, asta e, poate ca incet incet, cand s-o termina cu santierul asta continuu, dupa ce vom fi prins din urma capitalele europene mai civilizate, o sa fie si aerul mai respirabil si trotuarele mai putin scarboase :)
De plimbat nu m-am plimbat extraordinar de mult, n-am prea avut cand, de facut niste cumparaturi se gaseste though intotdeauna niste timp :P Mi-am luat some pretty cool stuff. In other news, ma simt de cateva zile outrageously fat - like a cow, to say the least, si m-am pus pe studiat cartea lui Bilic si ma pun pe treaba. De luni insa, desigur ;))
Ce mi-a mai placut while away: sistemul public de transport din zona Frankfurt-ului, atat de bine pus la punct incat e practic permanent neaglomerat, sau prea putin aglomerat incat sa conteze, ca sa nu mai vorbesc de cat de punctual e; skyline-ul de pe Main Tower intr-o seara senina dar foarte vanturoasa; restaurantul Enchilada din Darmstadt, yummylicious; si caracterul general de hippie freaks living in denial al multor nemti, asa de clari/rigizi si de relaxati in acelasi timp (I'm sure you have no idea what the fuck I'm talking about ;)), e genul ala de feeling legat de anumiti oameni pe care nu stii sa-l descrii, da' stii ca-l simti. ah well ;)

Azi e o sambata pe care am declarat-o de leneveala totala, mai lucrez un pic la niste rapoarte (pe care mi-e teama insa ca tot maine dimineata o sa le termin ;), citesc o carte pe care si-a comandat-o swt de pe Amazon ("The Brief Wondrous Life of Oscar Wao", foarte fun si interesanta pana acum), o sa ma uit la tv.. aaaah, the life! :P

No comments: