Wednesday, March 12, 2008

Sofia

Statuia Sfintei Sofia

Blocuri noi


Bloculete vechi


Biserica ruseasca

Cea mai mare biserica din Sofia, Alexandr Nevski



Teatrul National

Moschee

Muntii cu putina zapada si nori pe seara

Ce vedeam eu din camera de hotel de la etajul


So, back from a worky work stuff in Sofia.
Unde mi-a placut foarte mult, e un oras dragut, mai provincial poate ca Bucurestiul, nu are feelingul ala de furnicar imens, dar cine dracu are nevoie de asta pana la urma, atunci cand e mult mai multa curatenie, oameni mai civilizati, aer mai curat datorita muntelui din apropiere, un centru aranjat si civilizat..
Evident ca si blocuri multe, un pic de iz de comunism pe care la noi nu-l mai simtim asa pregnant. But anyway, likey city :)

3 comments:

Anonymous said...

Unde ai stat? Si...te-ai plimbat pe Vitosha?

zuza said...

hihi, toata lumea ma intreaba de Vitosha, dar nu.. n-am avut cand, am stat 2 zile jumatate din care o zi congres :)

am stat la Hotel Rodina, pe Bd. Totleben, destul de aproape de centru.. bine situat, dar nemeritate cele 4 stele ;)

Anonymous said...

Da, iti dau dreptate la faza cu stelele. Si eu am stat mai demult in Plovdiv intr-un hotel care nu-si merita stelele. Daca mai ajungi prin Bulgaria, fa tot posibilul sa te plimbi pe Vitosha. O sa-ti placa.