Wednesday, July 26, 2006

The deserted blog

.. si nici macar nu am plecat inca in vacanta ;)
Nu mi-a scazut deloc cheful de a interactiona cu lumea pe alte bloguri, insa am prins un sictir total de a scrie pe blogul meu - sa fie caldura, lenea generalizata de vara, asteptarea asta interminabila a ajunge la mare..? I dunno.

Am fost in weekend la Timisoara. La o nunta absolut dementiala (casa de piatra, din nou! ;), cu cea mai frumoasa mireasa ever (imbracata si coafata gen Roaring Twenties, bestial ;), un mire a la "The Great Gatsby meets Billie Joe Armstrong", supermisto organizata si foarte foarte fun. Sa va fie intr-un ceas foarte foarte bun, dragilor ;)

Iar duminica am fost si ne-am plimbat un pic prin oras (eu nu mai fusesem niciodata), si trebuie sa spun ca am fost un pic dezamagita. I mean, cred ca e unul dintre cele mai speciale si mai frumoase orase din Ro, dar atata paragina.. mare, mare pacat!

Anyway.. ma uitam si la restul persoanelor din blogroll-ul meu, se pare ca vara ne-a cam pleostit pe mai multi - numai la nihasa tropaie niste pitici neintelesi despre sex (it's fun, though, da' te intrebi ce l-a apucat pe omu' ;)), pe boo si pe deea le-a reapucat inspiratia, manafu, zoso si novac scriu in continuare constant, patric inca mai crede ca o sa moara,... vin ele si vremurile mai racoroase si poate ma mai trezesc ;).

8 comments:

Anonymous said...

}{

Anonymous said...

stii chestia aia cu pofta vine mancand, nu? :))

zuza said...

boo: hehe.. adevarul e ca atata vreme cat n-am scris, chiar nu aveam absolut nici o intentie sa mai fac asta ;)) acum ca am spart gheata mi se pare mai ok, totally doable :P

zoso: esti ATAT de indecent ;))

nihasa said...

bere rece ... in seara asta ... asa vine pofta de a scrie :) da`mi un mail daca vrei sa vii .

Anonymous said...

Mersi de urari. ;)
Cat despre Timisoara, ai dreptate, nici mie nu-mi plac alesii locali. Ultimul bastion al taranistilor. Pfff.

Anonymous said...

eu? eu este un ingeras!

zuza said...

nihasa: ar fi fost dragutz, dar e prea tarziu ;) alta data..

zoso: da, we all know that :P

Anonymous said...

Frumusel blog. Ce sa mai spunem ca il ai si pe regele blogurilor, zoso in lista ta de blogarasi.
Spor la scris.