Wednesday, July 12, 2006

Romanica

Buehz..
Daca mai aud pe cineva pe un post de televiziune zicand "Romanica" in loc de "Romania", o sa fac crize.
Ok, daca auzi vreun invitat de la vreo emisiune zicand asta, iti mai explici, zici ca omul e o tzoapa sau whatever si e dreptul lui sa fie idiot.
Dar nu imi imaginam sa aud doi moderatori de la Antena 3 repetand expresia asta total mitocaneasca dupa parerea mea (Dana Deac si un tip de la niste stiri mondene) in mod insistent, in doua zile consecutive. I mean, nu o data din greseala - Deac cel putin cred ca a repetat rahatul asta de 5-6 ori in 10 minute, intr-un interviu cu solistul de la Zob.
Buehz again..

7 comments:

Anonymous said...

nici eu nu suport cuvantul asta :)

textier said...

hei, tu eşti? după temperemant, aşa s-ar zice... acum îţi merge home-le, că ai nişte slogane de primit... dacă nu, dă-mi altă adresă plz
(da' voi la mari români cum ziceţi, românioaia? românissima? sau... nu cumva... românia mare?) ;)

zuza said...

cred sincer ca ma confunzi cu cineva :)

textier said...

de 3 x sorry:
- de confuzie;
- că ţi+am mîncat din comment aiurea;
- că te+am făcut tvristă...
probabil ştii că mai există o zuză care zumzăie prin spaţiul virtual...
ca s-o dreg măcar cu #2:
dana deac, nu că mi-e amică, dar de obicei e atentă să mai comute stilemele. o fi insistat dintr+un motiv anume (vreun cîntec al zobiştilor, vreo referire ironică)...
propun s-o iertăm de data asta.
(nice blog anyway)

zuza said...

hihi.. you don't have to be sorry :)
nu e nici o problema ca m-ai confundat, doar ca m-am speriat putin ca m-ai luat asa repede si nu intelegeam ce-am facut, de unde te stiu si ce trebuie sa fac ;))
cat despre dana deac, si eu aveam o parere despre ea destul de buna (dar cred ca mai mult din auzite decat din cat o privisem ca atare la tv), tocmai de-aia m-a si revoltat isteria in care repeta cuvantul asta ;)) eram gen: "stop it woman, you're ruining everything.. and WHYYY???" :P
si mersi pentru complimentul pentru bloguletz :) [blogulic?]

textier said...

blogroll? (tu esti deja in al meu)

zuza said...

da. de ce nu? :)
desi nu stiu ce afacere e asta pt tine la cei 2 vizitatori zilnici ai mei :)))