Saturday, July 08, 2006

Nu e nimic notabil..

..in a fi racit in mijlocul verii, cand abia a trecut sesiunea.
E doar al naibii de frustrant - tushesc ca un magar, vorbesc pe nas ca o super-enervanta, arat ca un om bolnav (I so hate that, chiar daca nu ies din casa pe chestia asta) si m-am deprimat. E de cacat.
I'm whining like a baby about it and I'm so bloody annoying (chiar si pentru mine ;)

Macar bine ca am avut inspiratia de a-mi lua saptamana trecuta niste carti, Freakonomics, Invierea lui Mozart si Povesti corecte politic de adormit copiii. Poate revin cu un review daca mi-a placut ceva in mod special.

4 comments:

Anonymous said...

me too :)

Skandalouz said...

i share the pain with you

M said...

momentan nu stiu prea multa lume care nu a racit :)

Anonymous said...

Eu nu am racit vara trecuta...