Monday, February 26, 2007

Delicious or not so delicious at the Oscars 2007

Au fost si Oscar-urile. Well well, turns out ca a castigat finalmente Scorsese, but I don't care. I do care about pretty dresses and pretty looks ;) [hahahaaa.. the shallow me is taking over this post, weee :P]

Favoritele mele:


Jessica Biel


ok, recunosc, rozul asta.. e mult :) dar ii statea superbine si dupa cum am vazut-o ca s-a prezentat si la Golden Globes si la alte gala-stuff, she might be the new it-chick. e stunning tipa, s-t-u-n-n-i-n-g!

Reese Witherspoon


nu stiu cum poate sa-i fie bine cuiva dupa ce s-a despartit de Ryan Phillippe, dar ei se pare ca ii prieste ;) tot la fel, a aratat foarte misto si la Golden Globes, imi place culoarea rochiei, iar parul.. e supersupermisto..

Penelope Cruz

vreau si eu sa port odata in viata mea ceva atat de poofy and pink ;) superbisima partea de jos a rochiei, partea de sus merge.. si in general, a pretty look

Cate Blanchett

are o clasa femeia asta..

Rachel Weisz

pretty. pretty. pretty.

Maggie Gyllenhaal

nu-mi place tipa in mod deosebit, dar arata dragut, classy.. si avea o chestie superba in cap, ceva cu pene, dar nu stiu exact cum sa o descriu

Isla Fisher

unul dintre cele mai misto cupluri de aseara.. nu am idee cine e tipa, dar mi-a placut rochia si mai ales culoarea

Sort of liked:

Gwyneth Paltrow

in poza asta e chiar supermisto, dar in mare, desi arata bine, era prea crispata for my taste, trying to hard to be a goddes :P

Elisabeth Shue

n-am vazut cum arata rochia in total, dar in poza asta mi se pare atat de feminina si de calda..

Eva Green

fata chiar mi se pare frumoasa, gasesc insa ca a dus un pic goth-look-ul prea departe de data asta.. si rochia, mhm..

Jennifer Lopez

nu stiu cum de recunosc ca imi place ceva la ea, pentru ca nu pot sa o sufar, dar arata ok, cam incarcata, dar ok.. barba-su insa.. is she slowly killing him or what (nu m-ar mira ;))

He-hotties:

Clive Owen

Veery cool and sexy ;) Weird posture, though :P

Robert Downey Jr.

mrrrr :)

Pretty creepy this year:

Cameron Diaz

rochia destul de dubioasa, iar ea cu o figura din ce in ce mai crispata si stalkerish. brrr ;)

Jodie Foster

=)) ce fata de pissed si "wtf" are

Giorgio Armani

brrr.. ar trebui sa-si lase nasul ala in pace, e horibil :P si generally sa stay out of the sun for a while, fuckin' shit ce portocaliu e..

Beyonce

horror :))

Jack Nicholson & Diane Keaton

creepy-ville or what? pe bune.. ceva nu arata deloc ok in poza asta and the vibe comes from both of them

Toate pozele sunt de pe imdb.

4 comments:

Anonymous said...

reese arata superb, best look of the evening imho.
jessica biel e ff frumoasa, but that was way too much pink even for me :))
mie mi-a placut cameron, era frumoasa rochia - facand abstractie de coada. but i love the off-the-shoulder look :D

despre rochia lui penelope nu pot sa zic ca m-a impresionat nici pozitiv nici negativ, dar m-a distrat un comentariu de pe ivillage: "while the top was ok, the bottom of it looked like Big Bird" :))))

deci, one of the dress stalkers si tu, ha? :))

zuza said...

=)) dress stalker hehehe
se pare ca da :P

Ivan cel Groaznic said...

Rachel Weisz... beauty as always...
Giorgio Armani... Alien: The Shock
E prima data cand il vad pe Armani, but... wtf... is it human?

zuza said...

se spune ca e human, eu nu stiu ce sa zic ;))