Saturday, March 10, 2007

Shitty politics

Cand am deschis bloglines-ul dimineata am gasit insemnarea asta a lui catastif si trebuie sa zic ca I couldn't agree more. Stau sincer si ma intreb daca este vreunul mai breaz decat celalalt.

Ce e mai rau? Ca am intrat intr-o stare totala de letargie in care nu ma mai mira nimic din ce fac dragii de conducatori, nu ma mai socheaza nimic, si de revoltat ma revolt doar asa.. momentan.
Mi-am adus aminte ca tot dimineata butonam la tv in timp de mancam si am dat peste un buletin de stiri in care zicea ceva de Tariceanu care a propus amanarea alegerilor europarlamentare si ca s-a dat de partea opozitiei. Hm. Main point here: ca nu m-a surpins nimic si ca nici macar nu am asteptat sa se termine stirea sa aflu mai multe pentru ca mi s-a facut sila si am schimbat. Nici macar nu ma mai intereseaza parca.
Ma gandeam de asemenea la faza cu ungurii.. atunci cand au iesit in strada pentru ca prim ministrul lor i-a facut prosti in fata. Ce anume ne-ar face pe noi sa iesim in strada? Pentru ca vad ca circul asta de fiecare zi (si da, nu ni se spune direct ca suntem niste idioti usor de manipulat, dar nici prea ne-evident nu e) nu mai misca pe nimeni.

Si trebuie sa zic ca pentru un singur moment, gandindu-ma la domnitorii care isi adunau boierii incomozi si le taiau capetele sau le dadaeau foc in grup, am avut asa.. o licarire de satisfactie, din seria "ce tare ar fi".
They should all burn in hell. Pentru ca sunt magari, pentru ca n-au pic de recunostinta pentru motivul pentru care se afla in pozitiile in care se afla (pentru ca noi i-am ales) si pentru ca puterea ii face pe cei mai multi sa uite de orice valoare sau convingere pe care o reprezentasera initial..

Bueeehz :|

No comments: