Saturday, June 30, 2007

B'estival - Day 1

Aaaah.. ce misto a fost :)

Act-urile principale au fost ale lui Hooverphonic, Morcheeba si Faithless.

Am ajuns pe la 7 acolo, intrarea s-a facut foarte usor, generally I have to say ca mi s-a parut toata treaba foarte bine organizata, cu minuscule exceptii, care nu au prea contat.
In ceea ce priveste lumea de acolo (publicul), chiar ma gandeam ca un strain si-ar face o impresie foarte gresita despre romani numai din ce ar vedea acolo :) O imagine pozitiva, dar gresita.. oameni draguti si aranjati si pasnici si prietenosi..
Am mancat Thai si a fost okayish, am baut Heineken si Cola si nu m-am enervat de stat prea mult la coada. Mi-era pofta de niste frigarui, dar n-as fi asteptat pentru nimic in lume atata pentru mancare ;) Dar am auzit din surse sigure ca erau bune :P

Cat despre muzica:
- Hooverphonic mi-au placut, I loooove "Eden" si "Mad About You", in rest nu stiam mare lucru, si zic cu jena, nu cu mandrie asta :P Solista arata bestial, a cantat bestial si a fost un recital foarte dragut. Mi-a placut si chitaristul or something care a zis la un moment dat ca fetele din primul rand make it hard for him to concentrate ;))
- La Morcheeba am stat in fata standului de inghetata si am ascultat mai de la distanta. Nu mi-au prea facut nici o impresie, dar oricum nu prea omor eu dupa ei (acest lucru fiind de altfel si evident, avand in vedere ca am fost foarte mirata ca solista nu mai e tipa mulatra cu parul scurt scurt ;))
- Faithless au facut in mod evident momentul cel mai misto al serii, it sure felt most of the times that God is a DJ :D ce cliseu infect :)) oricum asteptam eu cu sufletul la gura "Mass Destruction", dar felul in care l-au performed a fost foarte foarte foarte tare.. in rest, "We Come One" a mai fost misto, "Insomnia" la inceput.. si in general.. a sunat foarte bine si felul in care au relationat cu publicul.. demential.. tot zicea tipul ca ne iubeste si ca a fost un public foarte tare, si etc.. si noi pe el, si noi pe el! :P

Cam asta a fost azi pe scurt, mai povestesc maine..

No comments: