Sunday, July 01, 2007

B'estival - Day 2

Hihi, ce misto a fost si in a doua zi :D

Nu stiu exact care erau asteptarile mele legate de acest day 2. Realitatea e ca nu asteptam nici una dintre formatiile de azi asa cum asteptam Faithless ieri, dar generally speaking, atunci cand nu am high hopes about something e mult mai bine pentru felul in care pot eu sa ma bucur (sau nu) de ceva.

Am ajuns pe la 7, am mancat repede repede ceva si a inceput Kasabian. Care au fost foarte misto. Eu personal n-am connected extraordinar cu ei, dar mi s-au parut simpatici si au cantat foarte bine. Muzica chiar misto. Stiam melodiile mai cunoscute, in rest nu prea, asa ca o sa-mi.. ahem.. cumpar.. ce albume au scos :P

Dupa Kasabian ne-am asezat in fata scenei Clicknet ca sa prindem locuri cat de cat in fata la Pink. Mda. M-am lasat convinsa desi sunt eu chicken cu statul in fata la concerte :) Si au inceput sa cante Reamonn. Care chiar mi-au dat senzatii foarte dragute.. vorba unui prieten, Rea si-a scos pe rand toti asii din maneca, din seria insert here some important Romanian words ("te iubesc" si "multumesc") - checked!, talk about Romanian wife - checked!, insert "my Romanian supergirl" in most famous song we sing - checked, walk around wrapped in the Romanian flag - checked!, etc. ;)) desi multe dintre cantecele pe care nu le stiam sunau ciudat de U2-ish, concertul in total chiar mi s-a parut misto.

Pink a fost neasteptat de ok. Nu stiu de ce, dar nu eram deloc nerabdatoare sa o vad, desi imi plac destule melodii de la ea si mi-au placut cam de la inceput, doar ca nu prea le ascult acasa.. De altfel, imi aminteam si ca parca atunci cand am vazut inregistrarea de la Cerb cantase slabut, asa ca nah.. But anyway, a fost chiar foarte tare. Arata mult mai bine decat imi imaginam si mi s-a parut ca a cantat ireprosabil, chiar are voce, si tzipa si se agita in continuu. Un mare plus din partea mea pentru atitudine, chiar era superfun to watch, mai ales la Stupid Girl, dar nu numai. Am cantat, am dansat, am tipat cand a cantat "What's going on" de la 4 Non Blondes, etc.

Cand s-a terminat am vrut sa ne asezam un pic, sa bem ceva si sa ne odihnim un pic, din pacate am fost shu-uitzi de paznici si nah, a trebuit sa mai plecam si acasa ;))

Azi nu merg, asa ca nu o sa existe un post numit "B'estival - Day 3" ;)

All in all, vreau sa zic ca B'estivalul a fost pentru mine o experienta foarte foarte placuta si as mai merge si anul viitor. Organizarea foarte buna, de la intrare si bratari si jetoane si mancare si bautura si mai tot, muzica misto.. preturi cat se poate de decente pentru asa ceva.. si amintiri priceless, vorba reclamei la altceva :P

Puncte negative (ca sa nu se zica ca fac reclama aiurea :P)? Hmmm.. am mai zis si in post-ul precedent: minuscule, sincer. Nici nu stiu exact ce sa zic. Ce mi-a lipsit cel mai mult a fost existenta unei surse de apa curenta undeva, macar la toalete, sa ma spal pe maini, de exemplu. Cosuri de gunoi n-ar fi fost deloc rele, eu ma simteam cam prost sa arunc pahare pe jos, chiar daca era plin de ele - dar banuiesc ca exista o explicatie cat se poate de logica de ce nu au fost. Si cam atat. Pe bune! :)

Sooo.. foarte misto. Foarte!

No comments: