Sunday, August 05, 2007

Cat ne-a costat cazarea anul asta la mare

Merita un post separat subiectul asta ;))

Ne-am dus la Nisipuri iarasi fara sa avem nimic rezervat in avans, ne-am prezentat la primul info-center pe care l-am gasit (pe strada care duce spre Kempinski, n-aveti cum sa-l ratati) si din optiunile prezentate am ales Hotel Metropol de 3*, in partea mai nordica a statiunii, dar foarte aproape de mare si chiar si de centru. Am platit 50 euro pe camera pe noapte, bani in care a fost inclus spre uimirea noastra si program de demi-pensiune, pe care desi eram convinsi ca il vom evita, l-am folosit cu maxima incredere, pur si simplu pentru ca mancarea era foarte variata si foarte buna. Singurul minus la hotelul asta a fost legat de faptul ca nu am avut aer conditionat, but it wasn't that bad. Personal foarte atent, curatenie, foarte ok.

La Nessebar am vrut neaparat sa stam in orasul vechi, asa ca am rezervat ceva cu vreo saptamana inainte. Am stat la Hotelul Saint George, un hotel in extremitatea stanga a insulei, 40 euro pe noapte camera. Aer conditionat, parcare, frigider, tv. Pretty cosy, curat, dragut. Nu va sfatuiesc sa alegeti pentru cazare Nessebarul nou, desi plaja e acolo, pentru ca e asa.. ca un mare Neptun. Blocuri mari si urate, poate cu conditii decente inauntru, insa cu siguranta fara farmecul Nessebarului vechi.

In Vama Veche am stat - mare greseala - la dispeceratul de cazare de la Bibi. Desi locul arata relativ decent, camera cu aer conditionat si baie in camera a fost 140 ron, insotita de un zgomot infernal, si in general, conditii dubiosele. Never again :P

No comments: