Tuesday, August 07, 2007

It's just a movie!

Am primit un nou tag (de la irn), de data asta unul greu ;)) dar poate unul dintre cele mai interesante ever.
Treaba suna cam asa: "Daca viata ta ar fi un film, ce fel de film ar fi?"

Ahem. Sa vedem:

Eu l-as vedea construit ca pe "Waking Life", o serie de scene aparent nelegate intre ele, fiecare cu insemnatatea ei cruciala, care ajung sa se intrepatrunda aproape doar prin prezenta implicita a mea in fiecare dintre ele.
Mai misto e ca fiecare dintre scenele astea are caracteristicile exacte ale mai multor genre-uri (god, iubesc pomposenia cuvantului astuia :))
- asa ca avem o bucatica de Friends mixed with ceva mai dark si mai baietos (merge si un Snatch sau un Trainspotting ceva, pe alocuri) - nu-mi vine nimic in minte acum - apropos de prietenii baieti din liceu;
- o bucatica de Sex and the City meets Bridget Jones meets ce stiu eu ce alte personaje feminine slightly fucked up - apropos de prietenele fete din viata mea, inclusiv sor-mea si prietenele ei;
- o bucatica gen Before Sunrise si Before Sunset pentru relatia si comunicarea bestiala la toate nivelurile dintre mine si my better half, chiar daca nu se va petrece in tren, ci cel mult in masina, dar mostly la mine si la el acasa;
- multa aberatie gen Drawn Together, for some sick reason ;))
- and then there's si mai multa aberatie legata de relatia dintre si cu parintii mei, dar n-as putea gasi un film echivalent sa va explic cam cum ar fi; un fel de Family Guy mai twisted si mai horror :))
- now and then cate o pauza muzicala - o bucatica de clip din melodiile mele preferate - cu siguranta ceva de la Killers, Stop Me al lui Mark Ronson, Depeche, Faithless, Cash, Cake, etc.

Oricum, pe scurt, un amalgam total de oameni, de agitatie, multa hahaiala dar si multe tonuri agresive, mai un moment scurt de respiro si de liniste, mai o bucata din soundtrack-ul vietii mele pus la maxim, zgomot de masa, simboluri consumeristice la greu, product placement la greu ;))

Nu stiu cum s-ar chema. Dar n-ar fi un film prea reusit, cred. Prea multe alternari intre plictiseala si haos total, o jonglare continua intre extreme intrerupta pe alocuri de momente atat de statice incat in realitate ai muri in fata televizorului daca n-ai avea telecomanda si multe posturi alternative ;)

Bine, ma repet, e doar un film. Stim toti cat se bate campii prin filme, vezi-doamne viziune cinematografica asupra unor evenimente reale. Bullshit :P E-X-A-G-E-R-A-R-I ! ;))

Da tag-ul lui mtx (care probabil il va face uitat :P), scandalosului, lui criz, lui boo si lui fry.

Later edit: si mariei, am uitat :)

6 comments:

Anonymous said...

sorry, dear, but Fry really hates tags...

zuza said...

boooo :P ;))

IRN said...

there you go :) nu-i asa ca te cam prinde?

zuza said...

ba da, ba da.. dar e greu.. si tocmai mi-am dat seama ca nu am ales nici un ending :)

sper ceva gen happy ending siropos :P

Anonymous said...

iiii nu pot sa cred ca suntem in august 2007 si eu nu am citit/comentat nimic, nimic aici pe blog :(( de fapt oricum nu stiu de mult de el, right?
abia acum am citit (asa printre randuri :p recunosc) una-alta din ce ai postat de ...UN AN INCOACE... it's so you :)).... iiiiiiii simpatic, simpatic
pupic

zuza said...

hihi, ce dragut :D :*