Saturday, October 27, 2007

Aici era camera mea, aici jucam Risk si Carcassone si Wii in 4, aici beam cu prietenii, aici barfeam cu fetele..


Apanova can totally kiss my ass.

Imi vine sa ii ucid. E bine ca investesc in campanii maari si simpatice, dar nu investesc in tevi care sa nu mai explodeze si sa inunde strazi intregi.

De la vecinii de pe strada am inteles ca asigurarea Apanovei te despagubeste de tot ce trebuie, but what about my freakin' time? In care am alergat dupa muncitori si materiale si mobila, si mai ales, timpul in care nu am putut sa ma folosesc de camera. What about that?? I would so sue them, daca un proces ar dura 3 minute jumate. Ca de castigat am castiga mai mult ca sigur.

Pe scurt: inundatia a fost acum 2 luni, dupa vreo luna a venit zugravul si m-a asigurat ca ceea ce se vede pe pereti e pata, nu umezeala, am dat cu antimucegai si am zugravit, si dupa cateva zile a inceput sa reapara petele imense de apa de pe perete, s-a umflat zugraveala noua, si de o luna tot cade si se umfla, si camera e absolut nefolosibila. A special award for being in an extreme hurry goes to zugravul Costica, care isi merita si el un mare sut, dar pe care il va primi cand va repara ce a facut si nu va mai fi platit.

What about Apanova? Pe ei cum ii sutuiesc? For being un prestator de servicii de tot rahatul, iresponsabil si comunistic in ciuda privatizarii si a cosmetizarii corporatiste de rigoare. Fuck'em. :(

3 comments:

Skandalouz said...

Pacat ca n-a prins Catan, jocul preferat al lui Mishu :p

zuza said...

lasa ca timpul nu e pierdut ;))

Laruca said...

Of, acolo am jucat si eu Whist cu prietenii si baut ai am vazut filme si am barfit cu fetele :( Acum vreun milion de ani.