Thursday, October 25, 2007

n-am mai scris demult



stau pe canapea cu laptopul in brate, butonez si ma uit la tv. uuuu, the life :P n-am mai scris de mult, si din pacate, nu revin cu nimic revolutionar :)) am chef doar sa bat campii un pic, so bare with me.. [or not :))]

ideea e urmatoarea: basically de cand mi-am luat laptopul si mai ales, de cand am net wireless, imi dau seama cam cat de putin inteleg din tehnologie. si de ce? pentru ca imi downloadez chestii de pe diverse torente (stiti voi, freeware & stuph :P), si vazut totul foarte simplist, am un fel de carte din plastic cu butoane in brate si prin aer zboara peste tot filme si muzica si-mi trec prin cap si prin diverse parti ale corpului inainte sa ma uit la ele pe monitor....?

asa. punct. va ziceam la inceput ca nu e nimic revolutionar. de fapt stiu ca e o aberatie de copil tampit, dar realitatea e ca mintea mea accepta si foloseste cu maxima incredere fenomenul, profita din plin de pe urma lui, dar nici nu poate macar sa se apropie de radacinile lui.. si nu incepeti sa-mi explicati, ca sunt sigura ca pot citi si singura pe wikipedia (swt de exemplu ar incepe imediat sa imi zica cum ca e aproape la fel ca le telefonul mobil, si ca daca inteleg aia trebuie sa inteleg si astalalta...), cred ca e pur si simplu one of those things pentru care imi simt limitarile mentale fara nici un fel de dubiu :)

si nici macar nu e tarziu, dar mi-e somn si sunt cam sictirita, no pms, pure and delicious sictir. ce cuvant balcanic :)

ah, si pentru a incheia in aceeasi nota plina de sens =)) azi am vazut la intoarcerea spre casa garda regala (a palatului Cotroceni) si fanfara militara mergand in formatie cu faclii in maini, si cantand, si looking pretty as candy. men in uniforms, yumm. many men in uniforms, yumm yumm.

[poza de aici]

5 comments:

Laruca said...

O, cat de bine te inteleg. Pe mine ma chinuie conceptul de fax (printre atat de mute altele...). Cum bag eu o foaie de hartie intr-o masinarie aici si iese dintr-o masinarie similara in Australia aratand fix la fel?
Fucking magic.

IRN said...

it is magic, only they won't admit it. all the crap cu date si cabluri si fitze sunt praf in ochii prostilor :))

Anonymous said...

Finally!! Ai revenit...si eu l-am intrebat de nenumarate ori pe Andrei cum merge treaba cu chestia asta...seeds& peers...and whatever...

Anonymous said...

of Doamne.....

zuza said...

bine ca esti tu destept :P

fetele sunt de acord cu mine!